Alla inlägg den 14 juli 2017

Av Anja - 14 juli 2017 06:17

Har sån ångest just nu! Jag fick inte så bra nyheter ang skolan jag sökt in på så tröståt ganska mycket nu igår kväll, åt mycket mer till middagen än vad jag borde ha ätit, till middagen åt jag en hel kyckling och även majonäs-sallad, något jag borde undvikt att äta pga känslighet, och efter det tröståt jag en liten påse chips. Allt detta inom en ram på ca 2-2,5 timme. Vaknade i sängen av ryggont så gick upp och tog smärtstillande, la mig igen i sängen, gick sedan upp igen för att försöka gå av smärtan medan huvudet säger "kräk ut skiten och sov gott sen". Nackdelen här är att en stor del av mig vill inte kräkas, jag känner ett sånt obehag av det, och kan inte tvinga mig själv att kräkas för att må bättre. Ryggsmärtan var framkallad av allt jag åt på en sån kort tid. Det slutade med att jag la mig i soffan och försökte sova där. Jag sov ca 2 timmar där och de andra timmarna antingen var jag uppe och gick eller så la jag och tittade på netflix. Jag ska jobba idag och sedan imorgon bitti kör vi upp till kalmar och går på svenska dinosaurie museet med lilleman. Så har ganska stor ångest att jag hade ont i ryggen inatt då jag blir så trött efteråt.

Jag läser i hetsätningsboken, kapitel för kapitel, men ändå gör jag detta mot mig fast jag titt som tätt och sitter och gråter för jag känner igen mig i mycket som de skriver om hetsätning.

Nu vill jag må bättre :'(

Presentation

Mitt liv med träning och viktnedgång

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards