Alla inlägg under juli 2016

Av Anja - 18 juli 2016 11:35

Ja här har inte blivit så uppdaterat, jag suger verkligen på att uppdatera. Jag har nu börjat jobba på mitt sommarjobb som jag har fått och var gång jag jobbar går jag mina 10 000 steg vilket känns skönt. Jag har mer ork för min bonus när jag kommer hem efter jag slutat kl 15 och jag känner mig något smalare. Har har gått ner väldigt lite på dessa två veckor men det är ju för att jag har fått in en rutin nu med att äta och jag går så mycket på jobbet. Har haft mycket ryggproblem den senaste tiden också, har gått på smärtstillande var gång jag har jobbat bara för att klara av jobbdagen. Veckan innan jag började jobba så låste sig ryggen helt för mig så la ner i typ två dagar innan jag kunde röra mig någorlunda i alla fall. Tog en tramadol på söndagskvällen, mådde illa under hela måndagen och kunde knappt röra mig så jag la i soffan hela måndagen, försökte röra mig så mycket som möjligt på tisdagen men det gick inte så jättebra. På onsdagen så var jag så pass bra att jag kunde vara ute och gå en bit. Under dessa dagarna (förutom måndagen) så gick jag på smärtstillande, både Alvedon och Ipren. Torsdagen gick i tecknet "Gå upp och gå mycket annars tar jag livet av mig själv" så jag försökte vara så aktiv som möjligt. På fredagen så började jag jobba och då blev det alvedon och ipren under hela den dagen, lördag och söndag försökte jag mitt yttersta att inte äta smärtstillande men när det blev för mycket med smärtan och jobbet så var jag tvungen att ta en ändå. Denna veckan som har gått så har jag bara tagit en ipren per jobbdag, Jag ska försöka jobba utan ipren idag, funkar inte det ringer jag VC imorgon bitti och försöker få ryggen kollad, detta är inte normalt för mig att äta smärtstillande så mycket som jag gjort den senaste tiden. 


Den enda träningen jag har fått den senaste tiden är på jobbet med att packa upp varor och gå runt i butiken. så det har blivit ca 11 000 steg per jobbdag och bara enstaka "vilodagar" då jag bara gått runt en 2-3 000 steg. Så fort jag kan så ska jag iaf ta och börja simma. Men det kommer ta ett bra tag innan jag har fått upp ekonomin till det. 

Presentation

Mitt liv med träning och viktnedgång

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards