Alla inlägg den 27 april 2017

Av Anja - 27 april 2017 09:49

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar. Jag har mest skäms över mitt beteende. Jag missbrukar åter igen och kan verkligen inte sluta denna gång. Jag har skrivit brevet till ätstörningsklinikerna men inte fått tummarna loss att faktiskt skriva ut det och skicka iväg det. Jag försöker inte visa mitt missbruk när jag är på jobbet eller hos mina svärföräldrar. Hemma hos mina föräldrar missbrukar jag ytterst lite då jag inte vill visa dem mitt beteende har fortsatt fast jag har flyttat hemifrån. Var gång jag skriver ett av mina inlägg här på bloggen så börjar jag gråta. Jag skäms så att jag missbrukar, skäms att jag ser ut som jag gör, skäms för att jag inte kunnat stoppa detta tidigare, skäms för att jag låtit ett nej dra ner mig i skiten igen. För att verkligen få tummarna loss så har jag skickat brevet till pappa så får han skriva ut det på jobbet. Jag ska ändå ner till dem på tisdag efter jag har varit hos jobbcoachen för att hämta lite fler saker som är mina. Jag hoppas verkligen att jag får hjälp från någon av ätstörningsklinikerna. Behöver verkligen hjälp nu :'(

Presentation

Mitt liv med träning och viktnedgång

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards